Náušnice z poštovnézdarma.cz aneb plesová sezóna začala

by - 21.1.17


Plesová sezóna začala, tak pro vás mám tip na pěkné a levné náušnice, ze stránky www.postovnezdarma.cz. Když jsem je uviděla v nabídce, tak jsem si řekla proč ne? A už jsem je také na ples vytáhla. Ačkoliv nemám moc v lásce zlaté doplňky, líbí se mi, že tyto náušnice jsou spíše takové rosegold a navíc jim dominují kamínky, které veškerou zlatou barvu skoro překryjí. 


Mají zapínání, které je kvalitní a drží. I když jsem s nimi tančila celou noc, tak se neodeply a nemusela jsem je hledat po celém sále. Jsou takové decentní, ale přitom se na ples tak nějak hodí. Nemyslíte? Já doufám, že je teda ještě na nějaký další ples někdy vytáhnu, protože jsem s nimi spokojená. Hodnotím je proto 5 hvězdičkami z 5 možných.

Náušnice najdete ZDE



Tyhle dvě fotky nejsou z novoročního plesu, kde jsme s Vojtou v lednu byli, ale ze závěrečné mojí sestry, která proběhla ještě v prosinci.



You May Also Like

7 komentářů

  1. naušničky sú krásne mám veľmi podobné, a rada ich nosím :)

    OdpovědětVymazat
  2. tieto náušnice sa super hodia na ples :) ja ani nemám takéto pekné čo sa hodia na spoločenskú udalosť

    OdpovědětVymazat
  3. Náušničky sú moc pekné, mám rada podobné, minimalistické kúsky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)