Foto | Terezka 😎

31.1.17

Dnes to nebude nic hlubokého a světoborného, jen bych se s vámi chtěla podělit o pár fotek, které jsem nafotila Terce do jejího outfitového článku (který najdete ZDE). Všimla jsem si, že Terka vypadá s těmi krátkými vlasy a slunečními brýlemi jako Willy Wonka, nemyslíte? Porovnejte sami na konci článku!







Tak co myslíte? :D

You Might Also Like

9 komentářů

  1. veľmi pekná a sympatická, tie okuliare by som potrebovala mám veľku zbierku ale takéto tam ešte nemám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, ide z nich neskutočná energia :) A super okuliare! :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
  3. Hádej co? Píšu ten komentář podruhé, protože se mi ten původní smazal. 😁
    Každopádně tě nemůžu přestat chválit, protože ty fotky jsou suprové! ❤
    Jinak děkuji všem kteří tady chválí mě a moje brýle. 😊 Jsem Willy Wonka 2. a jsem na to pyšná. 😋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tobě prostě můj blog odepírá možnost komentování :D nechápu :D

      Vymazat
  4. Krásný fotka a slečně je moc sympatická :) A přirovnání k Willy Wonkovi mě fakt pobavilo :D
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně prosluněné fotografie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)