Five-year diary 🔖

13.2.17

Dneska bych vám chtěla ukázat něco, co mě velmi zaujalo a chytlo a jsem ráda, že jsem to objevila. A řeč je o "Five-year diary", který seženete v obchodě Tiger za 120 korun. A o co se vlastně jedná? Je to deník, kdy máte na každý den v roce jednu stránku rozdělenou na pět částí což znamená, že si tam po 5 let můžete zapisovat co jste ten daný den dělali, co vás potěšilo, nebo co vás naopak naštvalo.
Objevila jsem ho díky tomuto článku a zaujal mě. Přišlo mi to jako fajn nápad vidět pak zpětně co jsem dělala rok, dva, tři, čtyři nebo i pět let zpátky. Navíc to není jako klasický deník. Tím, že tam jsou menší mezírky, nemusíte tam psát romány, což by vás mohlo rychleji omrzet, ale stačí tam vypíchnout o nejvýznamnější ať už pozitivní či negativní z celého dne a zaznamenat si to.
Na začátku vyplníte své jméno a nějaké kontaktní údaje na sebe, kdyby jste deník ztratili a pak už vyplňujete jednotlivé dny. Akorát mi to krásně zaznamená těch teoretických 5 let co bych měla strávit na VŠ. Tak bude zajímavé sledovat, jak se to vše vyvine.
Je tmavě modrý, možná až trochu do fialova. Když je deník zavřený, tak jsou okraje stránek zlaté. Plus má ještě růžovou záložku, aby jste snadněji našli, který je den. Navíc máte mimo stránek se dny, jsou na konci stránky na poznámky, kde já si třeba odškrtávám cvičící dny do tabulky, kterou jsem si udělala.
Zatím poctivě zapisuji opravdu každý den a i když jsem si ho koupila až koncem ledna, tak jsem si tam všechny dny poctivě od začátku roku dopsala. Ono se toho zas tak až moc přes to zkouškové nedělo totiž. 

A co vy? Zapisujete si někde svůj život?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Už dlouho chci pořádný diář, ale jsem asi moc náročná a nic se pro mě nedělá. Každopádně, tenhle vypadá moc dobře, takže ho určitě půjdu omrknout :D (i když bych musela překousnout, že je linkovaný)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že je to super nápad. Máš pravdu. Taky jsem se párkrát snažila psát deník, ale nevydrželo mi to, právě proto, že jsem psala zdlouhavé romány. Tak si myslím, že tohle je vážně pecka! Moc děkuji za článek, vážně mi pomohl! :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja využívam diár najviac v práci, ale zapisujem si doňho aj súkromné veci. :) A tento tvoj vyzerá výborne!

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ja diár vôbec nevyuživam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, tak ten je perfektný, naozaj to musí byť zaujímavé pri pravidelnom každodennom zapisovaní..pretože potom ďalší a ďalší rok, človek vidí, čo robil, ako sa mal..alebo čo ho tešilo..ak taký objavím, tak si ho kúpim :)

    Sledujeem :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hi! Very cool! I bought such a diary for my best friend, and she is really happy about it :)...interesting things to read ;) ....Best wishes from sissi meran ( http://www.trauttmansdorff.it ) ! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)