Foto | Kiki ❄

by - 22.2.17

Ano, schovávala jsem si pro vás ještě jedny fotky, které ve skutečnosti vznikly jen dva dny po nafocení druhé Kristýny (ale musela jsem si je schovat, abych vás po začátku semestru nekrmila jen depresoidními články).
---
Kiki vlastně tak trochu s mou školou souvisí, protože studujeme to samé, akorát je o rok výše, takže je to takový můj guru, co se školy týče. Tentokrát jsme se ale poprvé viděly na "domácí" Ostravské půdě a (naštěstí) né kvůli škole.
---
S Kiki se mi fotilo moc dobře. Je totiž jeden z těch lidí, kteří naprosto přesně intuitivně ví, jak se postavit a jak se tvářit bez toho, aniž by se jim to muselo říkat. Navíc menší blond a s modrýma očima? Je prostě hrozně pěkná a roztomilá podle mě. 
---
A to nejlepší nakonec - tančí a dělá balet, tak doufám, že jsme spolu nefotily naposledy a až se oteplí a bude třeba po zkouškách, že spolu nafotíme i něco baletního. 












The end.

You May Also Like

12 komentářů

  1. Moc hezký, jak slečna tak tvoje foto :) Fotky se sněhem jsou prostě kouzelný :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekné fotky, to sa budem tešiť na tie baletné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pane. Bože. Ona je tak krásná! OMGGG!!!! Jak? Fakt je kouzelná! Omg budu brečet z toho jak je krásná! Fakt! :D
    Jinak ty fotky jsou nádherný!!!

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné fotky! :) Kiki mi hrozně připomíná Anie Songe ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ta druhá portrétovka s kapucou je úplně boží! A sněhová, samozřejmě. Na baletní se moc těším, s takovou kráskou a šikovnou fotografkou to bude pecka!

    OdpovědětVymazat
  6. Na té fotce s brýlema bych slečnu ani nepoznala, moc krásné fotky ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu úžasné fotky, moc hezký outfit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)