Foto | Kristýna ☕

8.2.17

Odškrtávám si další věci se seznamu věcí, které jsem chtěla udělat po zkouškovém. A tentokrát to bylo vzít zase do ruky foťák a nafotit někoho. Před týdnem a kousek to byl Terezčin outfit a dneska to byla Kristýna, kterou jsem už jednou fotila v létě, a tak jsem byla ráda, že měla chuť si to se mnou zopakovat.
---
 Jelikož je Kristýna takový trochu coffee lover, navrhla nafotit něco v kavárně. Bála jsem se toho, protože venku bylo zataženo, což moc focení uvnitř nepřidává, a navíc s mojí pevnou padesátkou nacpat někoho na tak malou vzdálenost na fotku není vůbec snadné.
---
Nakonec se ale kavárna DOCK, kterou Kristý vybrala, ukázala jako docela příhodné místo, jelikož má opravdu velká okna, která poskytla docela obstojné světlo. Navíc jsme tam byly v době, kdy tam nikdo jiný krom servírek nebyl. No a vzniklo z toho těchto pár fotek.












The end.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Woow. Máš obrovský fotografický talent a krásne vieš zachytiť atmosféru momentu. Úplne dobre sa mi na to všetko pozerá a mám z toho také príjemné pocity, až by som sama išla práve na kávičku do kaviarne :)
    BeautyByLenka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! :) Je skvělé, že si takto plníš svoje pozkouškové plány :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Jen tak dál, jsi šikovná. i já mám většinou seznam věcí, který chci po zkouškovým udělat. I u mě to bylo focení, ale sama jsem teda stála před foťákem :D Druhá fotka je kouzelná :))

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky :) určitě bych se nezlobila, kdybys mě taky někdy nafotila :D

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké ty fotky z kavárny!! :) Škoda, že jsem moc daleko, hned bych se s tebou šla taky fotit :(

    OdpovědětVymazat
  6. Já se na ty fotky hrozně těšila, protože mi bylo jasné, že to bude zase originální a krásný skvost! ♥ Moc se ti povedly a Kristýna vypadá jako moc milá holka, navíc si vybrala k focení kavárnu, takže je určitě moc milá holka :D

    EnthusiasTer

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou nádherný! Slečna je velmi krásná!

    https://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)