Najít dobrého kadeřníka = životní úspěch 💇 (+ the story of my hair)

Aneb holky mě jistě pochopí (ale možná i někteří kluci). Tak nějak nevím, kde začít. Vy co sledujete můj blog déle víte, že jsem měla dříve fakt hodně kudrnaté vlasy. Teda tak od půlky základky, protože ve školce a těsně po školce jsem je ještě měla rovné. S kudrnatýma jsem se smiřovala dlouho, protože to nemůžete česat, musíte se o to starat, což jsem neuměla a nechápala, tak jsem je fakt hodně obrečela, ale teď jsem už tak nějak ráda, že je mám. Tady je takový menší průlet pár posledními roky-->






Fotky jsou z let 2012-2015, kdy jsem teda měla vlasy kudrnaté hodně. A s rokem 2016 přišla změna, kdy už kudrlinky nebyly tak zatočené, někde nebyly žádné nebo byli jen na konečcích vlasů. Moc fotek s rozpuštěnými vlasy z té doby nemám, respektive z foťáku žádné, našla jsem jen pár na Instagramu:


---
Když jsem měla vlasy kudrnaté, tak jsem se stříhala stylem, že jednou za rok jsem zašla ke kadeřnici, které prostě neuměly stříhat kudrnaté vlasy a jen mi to ustřihly rovně dole, což mi po usušení udělalo na hlavě takovou "střechu", kterou jsem vždy obrečela a doma dostříhala podle sebe (což někdy dopadlo lépe, někdy hůře). A tak jsem většinou návštěvu kadeřnictví odkládala a odkládala. 
---
Teď o zkouškovém to byl už více než rok, co jsem se byla ostříhat a sama si to pak dostříhala. Jenže když se mi vlasy narovnávaly, už můj zásah nůžkami byl vidět čím dál tím více a tak jsem začala na internetu hledat nějaké kadeřnictví jen tak na slepo, podle recenzí a vzdálenosti od domu aby mi to někde spravili. Dokonce jsem uvažovala, že bych se nechala ostříhat někde v Brně, abych tak rozšířila svůj okruh hledání vhodného kadeřníka.
---
Nakonec jsem se objednala do kadeřnictví JESSMAX v Ludgeřovicích, což je vesnička vedle Ostravy a jsem neskutečně ráda, že jsem zašla právě tam. Kadeřnice Zuzka byla moc milá, ostříhala mě ani ne za hodinku a navíc se žádná střecha nekonala! Vlasy mi vyžehlila, sestřihla krásně postupně, takže to vypadá dobře i když jsem si pak umyla hlavu a zase se mi zvlnily. A navíc za to chtěla jen 200 korun!
---
Poprvé po dlouhé době, co jsem stříhání neobrečela, nestahovala si vlasy po cestě domů od kadeřnice protestativně do copu a nemusela jsem si je doma dostříhávat sama. Tady máte menší před a po a já prohlašuji, že už nejspíše nepůjdu jinam, dokud tam to kadeřnictví bude!


Teď mám takové multifunkční vlasy nebo jak to nazvat?
->Když si je nerozčešu a nechám volně uschnout, tak mám ony kudrlinky podobné těm jako jsem měla dříve. 
->Když je rozčešu a vyfénuju/nechám volně uschnout tak mám spíše takové vlnky, které ale moc nevydrží.
->Když je rozčešu a vyžehlím tak jsou takové jako na fotce po.
---
A co vy? Jste spokojené s místem kam se chodíte stříhat? Pokud ne rozhodně zapátrejte a zkoušejte nová místa a třeba se vám zadaří jako se zadařilo mi. Já se rozhodla díky 19 pozitivním recenzím na FB stránce a rozhodně nelituju :)

You May Also Like

16 komentářů

  1. Great post dear,
    have a lovely day.
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa páčia tvoje kučierky, ale aj vyžehlené sú pekné, pristane ti to aj tak aj tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, paradox je, že já sama žehličku ani nemám, takže nežehlím, jen když mi je někdo vyžehlí tak je mám rovné :D

      Vymazat
  3. Presne ako píšeš.. nájsť dobrého kaderníka je umenie. Ja žijem v Martine 8 rokov a stále som ho nenašla :D Inak Tvoje kudrnaté vlasy súúú náááádherné!
    Krásny blog, pridávam sa k sledovateľom! :)
    BeautyByLenka

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! Přesně, taky mám kudrnatý vlasy a vyrovnávala jsem se s nimi dlouhých 14/15 let. Stejně jako ty jsem je nechápala a nevěděla jak s takovou hřívou pracovat, takže to většinou dopadalo tak, že jsem si je celý rozčesala a stáhla do copu, aby mi nic volně netrčelo. Postupně jsem na to ale začala přicházet a upřímně, poslední co momentálně chci jsou rovný vlasy :D Člověk jen musí přijít na to, jak s tím pracovat. A vlasy taky stříhám tak jednou do roka, kdy mi to vezmou rovně, protože jsme na nic jinýho nepřišly. Doporučuju ti si je rozčesávat jen když si vlasy myješ a dávat spíš oleje a výživu, sice to možná chvíli potrvá, ale kudrny se ti v pohodě vrátí (protože nikam nezmizely). Jinak na těch fotkách ti to neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem moc ráda, že jsi si našla kadeřnici, která ti sedí :) Sama vím, jaký to je "problém" najít někoho, kdo tě ostříhá tak, jak si představuješ. Už jsem vystřídala strašně moc kadeřnic a můžu říct, že konečně jsem taky našla jednu, která je úplně nejvíc nejlepší.. a navíc je to i jedna z mých nejlepších kamarádek, pár měsíců zpátky si splnila sen a otevřela si vlastní salon ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám strašný problém s kadeřnicemi a úplně tě v tom chápu.. Vždy mi to sestříhají tak, že to vypadá celkem dobře, jenže další den se mi vlasy zvlní a už to vypadá jako helma.. Jsem ráda, že jsi spokojená :) vážně to vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je riadna zmena :) a super, že si môžeš nechať aj kučeravé, aj si ich vyžehliť na také pekné hladké :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Super článok! :) Ja som nikdy nebola tesne po ostrihaní spokojná, istú dobu som si len sama strihala končeky :D. Až mi vlasy narástli až moc a tak toto leto išli dole. Veľmi. Mala som úplne krátke vlasy a bolo to super, aj keď kde tu boli vlasy ktoré tam nemali byť (takže zase som nebola spokojná s tým ako to kaderníčka urobila). Od leta mi však vlasy narástli asi o 7 cm a teraz som s vlasmi najviac spokojná :).

    OdpovědětVymazat
  9. Tento hon za dobrou kadeřnicí znám moc dobře :-D, nespočítala bych snad ani kolikrát jsem došla málem s brekem domů. PS: Vlasy máš moc hezké.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som počas strednej mala strašne dlhé vlasy, keďže som si ich nestrihla asi od 7meho ročníka na základnej, no po strednej som sa dala ostrihať až po plecia a zmenila som farbu a som spokojná, aj keď niekedy mi tie moje dlhé chýbajú. Kaderníčku som aj ja asi pred rokom našla a vždy od nej odchádzam spokojná, čiže za to som rada.. a dokonca robí za úžasne ceny, čiže 2v1 :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  11. S tým kaderníkom máš teda pravdu, ja som chvalabohu užasnú kaderníčku našla :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem tak ráda, že mě s vlasy nikdy nic netrápilo. pokud nepočítám svá dětská léta, kdy jsem se furt rozčilovala, že mi kadeřnice blbě ostříhala ofinu :D...

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je velká změna, tvoje vlasy se mi líbily i před tím, ale vím od holek se stejnými vlasy, jaký s nima mají trápení, takže rozumím té radosti :) No, vybrat správného kadeřníka je umění, fakt. Vystřídala jsem jich pár, ne vždy to bylo dobré, někdy katastrofa, ale teď jsem na nejvýš spokojená s mojí kadeřničkou, není nad to, když ví bez dlouhého ptaní, jak má výsledek vypadat. Navíc tu péči si hrozně užívám, chodím si tam odpočinout ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavé, mám podobný problém, ale ještě jsem to nijak nezačala řešit. Já se prostě nestřihám a ke kadeřnici nechodím. Naposledy jsem tam byla, aby mi učesala na maturák. Je to strašné, ale ano, je to tak. Myslím, že mi od té doby jednou zastřihla konečky ségra. Mám je hrozně zničené, ale protože jsou kudrnaté, není to moc poznat a já chci mít vlasy dlouhé, proto se každého zásahu kadeřníka bojím. Mám pocit, že nemůžou mé vlasy znát a tedy mi s nimi udělat nic dobrého. Měla bych se zlepšit :D

    Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)