Recenze | Bioderma Sébium H2O micelární voda💧

6.2.17

Dneska pro vás mám další recenzi a tip na něco, co se mi celkem osvědčilo. Četla jsem více oslavných recenzí na micelární vodu od Biodermy, tak jsem i chtěla vyzkoušet, ale nechtěla jsem si hned kupovat to 500ml balení, protože co kdyby mi nevyhovovala (jako například ta od Mixy, po které se mi prostě dělají pupínky ještě více, než bez ní) a navíc se mi nelíbila ta cena.
Tak jsem projela (jako vždy když něco hledám) heureka.cz a hledala jsem co nejvýhodnější cenu. Fakt se mi nechce většinou platit poštovné a pro věc si raději dojedu, nejlépe někam, kde je odběr zdarma. A tím že bývám i v Brně, tak se mi okruh odběrných míst rozšířil. A právě v jedné lékárně v Brně jsem našla 250 ml balení za super 149 korun (běžná cena za 250 ml je průměrně 300 korun). Odkaz když tak máte ZDE.
Jak už jsem psala, tak mi na rozdíl od Mixy, vyhovuje o moc lépe. Příjemně voní a i to 250 ml balení vydrží docela dlouho. Mám ji od začátku listopadu a jsem sotva za půlkou (fotky jsem fotila dříve). Líbí se mi, že jako micelárka  čistí i odličuje, tak smáznu dvě mouchy jednou ranou. Působí tam kde má a strupy se mi po ní rychleji hojí, ale nevysušuje a vůbec nesmrdí po alkoholu (jinak se ve složení vůbec nevyznám :D). Super je taky, že neštípe v očích a nijak je nedráždí.
Jestli bych si ji koupila znova? Nejspíše to udělám, zatím jsem krom ceny, nenašla jiné negativum, ale tím že jsem ji našla za 149 korun, tak neváhám.
---
A co vy? Vyzkoušeli jste ji? Nebo jaká micelárka je váš favorit?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. O Biodermě slyším ze všech stran jen samé chvály. Akorát ta cena. Závidím ti, že jsi ji našla tak levně! :D Přeji krásný den!
    S láskou JORIES.

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já tuhle micelárku používala snad 3 roky a moc mě vyhovovala, teď jsem se rozhodla, že vyzkouším zase něoc jiného, ale určitě se k ní někdy vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kedysi som od Biodermy niečo používala, no to bolo asi pred 100 rokmi a teraz som sa ešte nejak nedokopala si niečo zaobstarať, ale kto vie, možno to príde už čoskoro :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  4. Biodermu mám moc ráda. Mám micelárku a čistící gel :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Biodermu som ešte nikdy nepoužívala. Micelárnu vodu mám od Garnier a tá mi zatiaľ veľmi vyhovuje :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám rada micelarku tiež od.biodermy, ale nie túto a teraz používam od Baley aj tá je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo telepatie a tak. Biodermu chci zkusit už dlouho, ale nějak mě pořád odrazovala ta cena. Ale můj obličej ala najdi místo bez pupínku už prostě vyžaduje něco, co bude fungovat (zatím jsem to nenašla), takže když vidím, že jsi s ní spokojená, určitě ji taky vyzkouším. :)

    EnthusiasTer

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem hambářka, protože jsem ještě nikdy micelárku od Biodermy nezkoušela a vím, že ji každý miluje...Ale taky mě vždy odradila ta cena. Pokud najdu někde podobně výhodnou, tak ji možná také zkusím:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)