Recept | Mrkvové hranolky 🍟

10.2.17


Aneb opět něco z mé primitivní kuchyně, aneb když to zvládnu já, zvládne to každý, protože já a vaření vážně nejsme kamarádi. Dostala jsem na něco chuť a napadlo mě vyzkoušet udělat si zeleninové hranolky a jelikož jsme doma měl soustu mrkve, bylo o hlavní surovině rozhodnuto.


Potřebujeme:
  • Libovolné množství mrkve (já pro sebe použila dvě)
  • Olivový olej
  • Sůl
  • Pepř
  • Já navíc použila tymián, majoránku a trošku grilovacího koření.

Mrkev si oškrábeme a nakrájíme ji do tvaru hranolků. Pak hranolky hodíme do misky, zalijeme olivovým olejem, přidáme sůl, pepř, libovolné další koření a pak hranolky rozložíme na pečící papír na plech. Troubu si mezitím předehřejeme na 200 stupňů a pak pečeme 20 - 25 minut.


Dobrou chuť!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tak túto zdravšiu variantu jednoznačne musím vyskúšať! :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to zní skvěle! :) Zrovna máme doma mrkev, tak je zítra vyzkouším :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Vypadá to úžasně! Hlavně i lehké na vaření. Něco pro mě! :D Tvůj blog mám moc ráda a udělala by jsi mi obrovskou radost, kdyby ses koukla na ten můj! Budu moc ráda! S láskou JORIES.

    https://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda zatím jedu jen na klasických opecenych bramborech, ale tohle vypadá naprosto skvěle! ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Plánuju konečně ochutnat batátové hranolky, ale tyhle vypadají taky skvěle!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)