Švýcarsko...♥

28.2.17

Určitě to taky znáte... Všichni potřebujeme někdy vypnout a prostě odjet, poznat jiné země, rozšířit si obzory a jednoduše na chvíli zapomenout na své problémy a poznávat svět. A když jsem viděla, že bych díky Blogerkám.cz a jejich výzvě mohla zase na chvíli vypnout a navíc poznat zemi, kde jsem ještě nebyla, neváhala jsem!


I když Švýcarsko, co se rozlohy týče, rozhodně nepatří k velmi rozlehlým státům, tak rozhodně každý jeho metr stojí za to! Najdete tam vše -> od krásných měst, přes kulinářské speciality až po dech beroucí přírodu.

Glacier Express, Switzerland | Mattias Nutt:

A právě příroda je ten důvod, proč bych Švýcarsko chtěla navštívit osobně. Příroda a hory mi dávají klid. Ten nadhled který získáte mezi kopci a na jejich vrcholu je k nezaplacení. A ten vlak, co tam tudy projíždí? No umíte si někdo představit někdo něco lepšího? Já teda ne!



Švýcarsko je země, která se vždy lišila a liší od ostatních zemí v Evropě. Ať už politickým zřízením či úrovní života. A to se mi na něm líbí - že se nebojí a že dokáže být jiné. A přitom tak krásné.

Landwasser Viaduct, Graubünden, Switzerland.:

Na Švýcarsku je však stále co objevovat, takže pokud by vás zaujalo, tak jako mě, neváhejte se podívat na stránku www.mojesvycarsko.com a dozvědět se více! Vždyť právě poznáváním nových krajů toho v životě získáme nejvíce.


Zdroj fotografií: Pinterest

You Might Also Like

7 komentářů

  1. lovely inspirations

    follow?
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpovědětVymazat
  2. Švajčiarsko je pre mňa miesto ako z rozprávky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee škoda, že jsem to prošvihla! Budu držet palce, aby jsi vyhrála! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek. Švýcarsko je opravdu krásná země a někdy bych se tam chtěla podívat. Ta fotka s tim vlakem? Neviděla jsem nic lepšího! Krása!!! ♥♥♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. držím palce :) Raz by som chcela navštíviť túto krajinku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že se ti poštěstí a vyhraješ!:) A my se pak budeme moc těšit na fotky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)