Jak jsem byla poprvé na kosmetice! 💆

2.3.17

Jít ke kosmetičce? To přece nepotřebuju... Jenže jsem se se sebou rozhodla něco po zkouškovém dělat a to včetně mého už rok stávkujícího obličeje, který jednoduše zase skočil tak o 5-6 let zpátky do mých cca 13-14 let, kdy mě akné provázelo na každém kroku. A tak jsem si řekla, že tam zkusím zajít.

Výsledek obrázku pro skincare

Nedávno jsem vám psala, jak jsem se byla ostříhat. A v tom stejném salónu otevírali od února i kosmetiku, takže po mém pozitivním zážitku od kadeřnice jsem se rozhodla vložit důvěru do rukou i jejich kosmetičce. Objednala jsem se a 14. února jsem tedy šla.

Vůbec jsem nevěděla co čekat, ale proběhlo to asi nějak takhle. Přišla jsem a paní kosmetička mi udělala kafe. Po jeho vypití si sundáte tričko a uložíte se na lehátko, kde vás přikryje dekou, aby vám nebyla zima. Dostanete čelenku, aby se vám nic z toho co na vás bude patlat nedostalo do vlasů a jde se na věc.

První vás odlíčí nějakou vodičkou a pak určí jaký typ pleti máte (já mastný). Pak vezme takový napařovací přístroj a pár minut vám s ním nahřívá obličej, aby se póry otevřely a ona je mohla snáz vyčistit. Po napaření to taky udělá a vymáčkne z vás pomalu i duši! Pak mi pleť natřela stahujícím tonikem, aby se po tom zásahu vzpamatovala a dala mi hydratační masku. Tu nechala působit 20 minut, pak jí smyla, vytrhala mi obočí a na závěr potřela ty nejhorší místa spešl vodičkou, aby se rychleji zahojila.

Všechny tyhle procedury trvaly něco málo přes hodinku a platila jsem 270 korun. Bezesporu si u toho odpočinete, protože nemusíte nic dělat a někdo se o vás stará (zvlášť když 20 minut působí maska). Mimo odpočinek jsem se také dozvěděla něco o své pleti, jak se o ní starat a jak ji čistit, aby vypadala co nejlépe.

Například i když mám mastnou pleť, tak se mi na ní dělaly takové šupinky v okolí obočí a na čele. Říkala jsem si no tak když je mastná a budu ji mazat ještě nějakým krémem, tak bude ještě mastnější = horší. Tak jsem svůj obličej vysušovala a vysušovala a proto se mi dělaly ony šupinky. Od mé návštěvy kosmetičky používám ráno a večer hydratační krém a světe div se opak byl pravdou. Po hydratačním krému není pleť mastnější, ale naopak nepne, tolik se nemastí a nedokonalosti se rychleji hojí. 

Navíc si ji teď poctivě čistím ráno a večer gelem určeným pro mastnou pleť a plánuju si pořídit ještě nějaké tonikum, co stahuje póry, nejspíše ze stejné řady jako mám gel, ale to až dopotřebuju tu malou micelární vodu od Biodermy, o které jsem vám již psala.

Řekla bych, že stav mého obličeje se zlepšil, ale spíš než samotné návštěvě kosmetičky bych to připisovala změně a pravidelnosti v péči o ní, právě díky radám kosmetičky. Určitě bych tam ráda chodila nějak pravidelně a uvidíme, třeba mi to spolu s mou snahou vrátí obličej do kupy.
---
Co vy? Byli jste někdy u kosmetičky? Jak jste na tom s akné a jak se staráte o pleť?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Já jsem byla u kosmetičky asi dvakrát, na diagnostice pleti a čištěním. Bylo to fajn, se takto hýčkat, akorát třeba ty samotné produkty byly dost drahé. Jinak na obočí občas chodím, vždy dobrá práce.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som v puberte chodila kozmetičke :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem byla u kosmetičky nedávno a to na špachtli a bylo to super! Já mám pleť taky mastnou a to s tou hydratací mi říkala, ale já si ji pravidelně mažu jak krémy na obličej, tak i arganovým olejem, takže už nevím, jak víc bych ji měla hydratovat. Čištění bylo ale super, takový to nahřívání tím teplým ručníkem bylo naprosto luxusní a pleť jsem měla dlouho krásnou. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. U kosmetičky jsem nikdy nebyla, ale ráda bych to vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem u kosmetičky ještě nikdy nebyla a ani mě to neláká, moc si nedovedu představit, že by se mi někdo cizí takhle staral o obličej, nebylo by mi to moc příjemný :) Ale je super, že tobě pomohla a že jsi se teď začala o svoji pleť pravidelně starat, to je základ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. ja som u kozmetičky ešte vôbec nebola a ani mi to nejak nechýba, snažím si vždy poradiť sama najlepšie ako viem :)

    Desire fashion blog

    OdpovědětVymazat
  7. U kosmetičky jsem byla už několikrát a skoro vždycky jsem odcházela se slzama, protože ta bolest mi je vháněla do očí! :D Samozřejmě, že je super si zajít jednou za čas ke kosmetičce, ale hlavně je důležité to, jak se o pleť staráme my.
    Krásný článek. Moc se těším na další! :)♥
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Byla jsem u kosmetičky za celý život asi 4x a to snad s více než ročními odstupy. Nemám s pletí nějak velké problémy a ikdyž po návštěvě kosmetiky cítím jak pleť žije.. nějak mě to stejně nenutí tam chodit pravidelně :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)