Back in Paris | 2017

by - 27.7.17

Po zvládnutém zkouškovém, přišlo moje nejoblíbenější období v roce - LÉTO. Lidé se vlastně dělí na dva tábory, ti co léto nenávidí a ti co pro něj žijí, a to jsem prosím pěkně já! A o to více jsem se na léto těšila, díky plánům, které jsem měla (respektive pořád ještě mám). A jako první tu mám článek z naší (celkem) dvoudenní návštěvy Paříže♥.


V Paříži jsme s Vojtou byli už v roce 2015 na vlastní pěst a letos jsme se tam podívali znovu v rámci poznávacího zájezdu, který jsem nám s Vojtou zařídila jako "překvapení" k Vojtovým narozeninám, které měl v lednu. Nebyl to však zájezd jen do Paříže, ale i do Normandie a Bretaně, ale to si nechám až na další články. Každopádně, začínalo a končilo se v Paříži, tudíž jsme tam mohli strávit příjemné dva dny.



První den nám mírně pršelo, ale žádné průtrže to zase nebyly, a ten druhý už nám krásně svítilo sluníčko (a já si klasicky stihla brutálně spálit obličej). Každopádně musím říct, že Paříž s průvodcem je zase o něčem jiném, než když si ji procházíte sami. Dostanete se i na místa, na která by jste třeba po své ose nešli, nebo třeba k místům, kde už jste byli, vám průvodce poskytne zajímavý výklad.



Když jsme měli osobní volno, zamířili jsme si to s Vojtou do našich oblíbených Lucemburských zahrad, kde by jsme mohli strávit klidně i celé ty dva dny, co jsme v Paříži byli. Vždy jsme si tam sedli, dali si něco dobrého, zavolali domů (když to je teď za stejnou cenu jako v ČR) a pak prostě jen pozorovali lidi. 



 Snažili jsme se prolézt vnitřek co nejvíce památek, jelikož do 26 let to máte jako občan EU zadarmo, a tak se nám tentokrát nevyhnul ani Pantheon s hroby spousty slavných lidí, který byl minule zavřený. Taky jsme stihli i malou Sochu svobody, kterou jsme předtím také neviděli.



Bylo moc fajn se do Paříže zase podívat. Pokaždé co tam přijedete, je tam co k vidění a nikdy to není stejné. Navíc jsme tuto návštěvu Paříže, obohacenou o historický výklad průvodce doplněn spoustou zajímavostí a osobních zkušeností, stylově zakončili plavbou lodí po Seině.

A co vy a Paříž?

You May Also Like

3 komentářů

  1. túžim po Paríži, a dúfam že sa mi to raz splní, tiež by som rada šla so sprievodcom, a potom niekedy len na také potulky :)) krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je usper, že jsi si i svojí druhou návštěvu Paříže užila :) Já v Paříži byla jednou a docela mi to i stačilo, nijak zvlášť mě neuchvátila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som Paríž zatiaľ ešte nikdy nenavštívila a moc ma to mrzí, je to prekrásne mesto, do ktorého sa snáď raz pozriem. :)

    https://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a okomentovali tento příspěvek:)